Sokan gondolták sokáig, hogy a sármban George Clooney-hoz bajosan mérhető Közgép Zrt. tulajdonosának nincs humorérzéke. Aztán a Fidesz-közeli cégnek megjelent egy féloldalas reklámja az MSZP pártlapjának tekintett Népszavában. Minden érintett ereiben meghűlt a vér, letüdőzte, majd felköhögte a vodkát, a szocialisták összebalhéztak a lappal, csak Simicska Lajos somolygott a villájában. Néhány héttel később már a Népszabadságban hirdetett egy féloldalast a Közgép Zrt. A hatás akkor sem maradt el. Simicska így hozta az MSZP és holdudvara tudtára, hogy még ezt is megteheti. Hogy az építőipari cége nem csak a milliárdos közbeszerzéseket nyeri zsinórban, de jóval többre is képes. Ha úgy tartja kedve, akkor még a köztudottan anyagi gondokkal küzdő, vele ellentétes politikai érdekű, sőt, őt fennen támadó lapokat is meg-megszánhatja egy-egy komolyabb összeggel. Mi ez, ha nem stílus? Simicska Lajos a mi Don Vito Coolreonénk.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.